A A A

Coaching

Wspieramy kadrę kierowniczą w realizacji zadań, m.in. w obszarze rozwoju umiejętności zarządzania pracownikami, w osiąganiu założonych ambitnych celów biznesowych, w procesie adaptacji do nowych zadań, a także we wszechstronnym rozwoju zarówno zawodowym jak i osobistym. Jeśli poszukujesz metod zwiększenia efektywności, rozwoju umiejętności zarządzania, radzenia sobie ze stresem, poprawy równowagi między pracą zawodową i życiem osobistym, zwiększenia zadowolenia z życia, osiągniesz to we współpracy ze swoim coachem.

Co to jest coaching?
Coaching jest rozwijany od lat 80. ub. wieku, początkowo w Stanach Zjednoczonych, jako narzędzie przeniesione do biznesu ze sportu. Znalazł zastosowanie w pracy konsultantów, którzy spostrzegli, że najlepsze rozwiązania problemów klientów powstają w dialogu, interakcji z nimi, a nie w zaciszu konsultanckich gabinetów. To co najbardziej wartościowe powstaje w relacji pomiędzy coachem a jego Klientem, gdy coach, dzięki swoim kompetencjom twórczego prowadzenia rozmowy doprowadza do tego, że Klient znajduje najlepsze dla siebie rozwiązania.

Coaching to rozmowa, ćwiczenia, próby, przechodzenie przez nowe ścieżki, poszukiwanie nowego w starych obszarach życia i próby odnalezienia się w nowych obszarach.


Zasady współpracy:
W praktyce coachingowej używamy modelu Co-Active Coaching, opierającego się na czterech podstawowych zasadach:

    1.Klient ma wszystkie niezbędne zasoby do znajdowania rozwiązań,
    2.coaching obejmuje całe życie Klienta,
    3.kierunek pracy coachingowej ustanawia Klient pod kierunkiem coacha,
    4.coach podąża za Klientem w uważny i kompetentny sposób.

Przed podjęciem się procesu coachingowego ustalamy kontrakt ze wszystkimi stronami procesu po stronie Klienta (osoba coachowana, sponsor, przełożony, inne strony np. HR) dotyczący celów, zaangażowania poszczególnych stron, komunikacji, terminów, kontroli procesu itp. Bezwzględnie przestrzeganą zasadą jest poufność procesu coachingu, tj. poufność informacji udzielanych w coachingu przez osobę coachowaną. W kontrakcie ustalany jest – za zgodą osoby coachowanej – rodzaj i zakres komunikacji i informacji zwrotnych udzielanych pozostałym interesariuszom procesu.

W coachingu indywidualnym specjalizujemy się w pracy dla osób poszukujących kierunków rozwoju zawodowego zgodnych z ich życiowym celem, efektywności w roli lidera, prowadzimy też coaching dla kadry talentów, kierowników liniowych i szefów projektów. W coachingu zespołów pracujemy nad zjednoczeniem i ukierunkowaniem zespołu na skuteczną realizację postawionych celów biznesowych.

Osobną naszą specjalizacją jest praca z szefami HR, ukierunkowana na efektywność indywidualną, wsparcie w tworzeniu rozwiązań dla organizacji, z elementami coachingu i mentoringu.
  • Coaching indywidualny

    Coaching indywidualny dla kierowników, menedżerów, liderów, przedsiębiorców nakierowany jest na..
  • Coaching zespołów

    W pracy z zespołami korzystamy z metodologii TCI (Team Coaching International)..
  • Coaching kariery

    Coaching kariery jest ofertą dla osób poszukujących kierunków dalszego rozwoju zawodowego zgodnych z ich życiowym powołaniem..